Khamis, 30 September 2010

Bagaimana cara untuk mendapat kawan?

pada satu hari aku balik Lipis. salah satu sebab yang paling best pasal balik tidur kat lipis ialah suasana hutan malar hijau yang semakin janda keadaannya. maksud aku suasana dia dah tak sama dengan hutan dara.

disebabkan nak rasa perasaan sedap udara tempoyang maka pada malam harinya aku, jeman dan jeri akan ambik peluang tidur luar rumah. scene tidur luar rumah ni jarang-jarang anak melayu buat.

satu malam tengah aku sedap tidur, aku terdengar suara sumbang entah dari siapa, tapi bunyi dia lebih kurang cam ni..

" emm...ok...kita kawan ok? "

" yeee..kita kawan..saya janji..."

" okkk...ok...esok saya beli pets awak..janji kita kawan...ok? "

aku bangun sambil geleng-geleng kepala.

3 ulasan:

Unknown berkata...

hehhehee

Emira Darmia berkata...

x paham...

mrfactoid berkata...

pets ke pads? lain maksud bunyi sama tu..