Sabtu, 4 September 2010

Skandal dengan Siti Feroza


bulan pose ni scene 4x4 memang tak in. scene tudung ariani memang tengah top tak patut. 5 juta dari 6 juta perempuan yang aku tahu pakai tudung 'keras didahi lembut dikepala' ni. dalam banyak-banyak kedai yang aku pergi tadi, kebanyakannya bukak kedai tudung, sedikit kedai baju melayu dan ada satu kedai jual air kotak. yang kedai jual air kotak tu aku tak tahu nak cerita. strategi pemasaran agaknya.

scene 4x4 ni macam lebih kurang scene macam cerita yang anak usof haslam buat tu. tapi scene ni banyak menghala ke dalam hutan. yang paling cool pasal scene ni kita tak perlu smart-smart macam mat kereta yang lain. kalau taknak pakai spender pun takpe. ada sorang mamat yang gua kenal siap pakai kain pelikat masa bawa kereta. hal ni memang cool tak patut.

ramai kata scene ni menghala kearah memusnahkan hutan tapi setahu akulah jalan yang kereta 4x4 ni lalui kebanyakan jalan-jalan yang dilalui oleh lori-lori balak. bab2 pemusnahan alam sekitar aku aku tak ambik port.

sekarang ni dah kat sebulan kereta aku tak berjalan. semalam masa try bawak slow2 ada bunyi masa ambik koner. hal ni memang panik. bab-bab dalaman kereta ni memang aku fail. selalunya sejak dulu kalau ada apa-apa tentang kereta aku serah pada mekanik kereta.

hubungan dengan mekanik kereta sekarang ni macam adik beradik. apa apa hal call. raya ni mungkin aku jemput diaorang semua datang umah.

Tiada ulasan: