Ahad, 19 September 2010

Art BUKU.

masa raya itu hari, kedai yang paling laku yang aku tengok ialah kedai tudung. aku pikir orang yang jual tudung time raya itu hari dah start jual tudung untuk orang pergi haji. kopiah yang paling laku sekali aku tengok ialah kopiah yang ada lambang syarikat. tak tahu laa lambang syarikat ke lambang apa bende. tapi kopiah jenis tu memang ramai pakai masa sembahyang raya. '' in" tak patut.

semalam masa aku pergi kedai buku Popular kat Mesra Mall, Kemaman diaorang dah start jual buku hal-hal haji.

gua harap bila musim tengkujuh ni ada kuar buku " buat duit dengan musim tengkujuh atau buat duit dengan banjir". art tak patut rasanya.

ps: gambar diatas diambik disebuah masjid di Besut, Terengganu. selain daripada masjid, kain rentang ini boleh jugak dipasang di area pasar malam, kat kawasan simpang dan tempat-tempat yang dipikirkan sesuai.

2 ulasan:

makwe joni berkata...

patut pasang poster tu kat kedai jual tudung.

Encik aMin berkata...

i follow u bro... :)