Rabu, 29 September 2010

Alahan

mula-mula gua sakit gigi, lepas tu datang deman, lepas tu pening-pening lalat, lepas tu bini gua maklum dia mengandung dekat 2 bulan. lepas tu gua hairan pasal biasanya kalau mengandung dia datang alahan teruk sampai muntah-muntah. lepas tu gua juga naik hairan pasal 2-3 hari lepas dia main bola jaring.

lepas tu gua doa pada tuhan agar bab-bab alahan ni kita serah pada orang perempuan je.

notakaki: lepas tu gua harap tulisan gua ni tak ada unsur sexist.

7 ulasan:

mimizuzuhaha berkata...

ala alahan tu kasi skit kat laki rasa apa salahnya.

kang kalau bini mintak mcm2 laki kata mengada, agak2 baru la laki leh feel skit kan cemana lak rasanya..

hihi..best kan..

Pet Shop Boys berkata...

Kau ni rajin menulis ek? hehe

mimizuzuhaha berkata...

takde la rajin sgt. ikut mood =)

Pett Suhaimi berkata...

Wa terpkir plak lu yg ngandung.haha.xpe2,bab2 alahan ni org pompuan terer sikit.lu amik sikit2 tempias sudah la.

Pensil Organik berkata...

tahniah boss.

Diego Amani berkata...

Sama kuat buat anak nampak! Hahah.

tora corgan berkata...

tahniah