Isnin, 20 September 2010

Haji VIP

ada satu pakej vip haji yang gua tengok harga dia sampai 37k untuk sorang sebilik. lepas tu pakej dia ada kelas-kelas macam kelas kapalterbang sama kelas keretapi.

2-3 tahun ni sejak orang-orang malaysia jadi kaya dan golongan-golongan kelas menengah ada banyak duit hal-hal umrah vip sama haji vip selalu kedengaran dibibir telinga gua. gua tak tahu pulak bab-bab haji ni ada hal tentang vip atau tak vip. macam kasta pulak rasanya.

gua harap lepas ni ada syarikat buat pakej haji atau umrah PPRT.

4 ulasan:

sastraboy berkata...

mungkin nanti, ada pakej rombongan haji 1malaysia. hehe.

Penanam Sayur berkata...

idea menarik tu, sama mcm jalan raya, nak sedap kena la bayar tol, ye dok? :D

Diego Amani berkata...

Dah daftar blom? panjang oo nak beratur..

paan berkata...

haji qiran..biasenye menteri2 atau millionaire or businessman pegi..sbb buat yg wajib je..abis yg wajib,trus balik..tk perlu pergi 40 days..