Sabtu, 5 September 2009

Juara sparring partner minum pagi peringkat daerah


nama dia Adanan Sulong. umur dia ada dalam 50an. dia kerja dengan Majlis belia. walaupun dah 50an tapi jiwa dia tetap jiwa belia. aku kalau satu hari tak lepak atau call dia memang hati lain satu macam.

dia kira sparring partner minum aku bagi peringkat daerah. kalau pagi-pagi tak call atau sms dia memang tak sempurna hidup. bagi aku minum pagi adalah permulaan revolusi. minum pagi sambil bincang-bincang hal semasa seperti hal politik, negara, pengasingan kuasa, umno, bn, pilihanraya, anwar ibrahim, hal-hal pengerusi JKKK adalah lebih bermakna dari pikir hal-hal muzik, lirik lagu, bolasepak liga english, awek clubbing dan hal padeli sama pp. aku jugak memikirkan bahawa melepak minum pagi lebih bermakna daripada melepak minum malam.

so, Adanan sulung telah di iktiraf sebagai juara sparring partner minum pagi aku bagi peringkat daerah. ada satu musim rekod minum pagi ada mencecah hingga pukul 10.30pg. bayangkan kalau aku start minum pagi pukul 8.30pg.

nantikan juara sparring partner minum pagi peringkat negeri pula selepas ini.

notakaki: patut laa aku rasa lain semacam masa 4-5 hari puasa hari tu, tak melepak pagi dengan dia rupanya!!

1 ulasan:

FdausAmad berkata...

macam gamp!!..kahkahkah..lu terus lunch la apex..tapau peringkat kebangsaan terus.