Isnin, 21 September 2009

Sinar Torres Yang Hilang di Aidilfitri


Semalam gua dan family belah kota bharu buat perangai macam tahun lepas. Hari Raya Aidilfitri punya malam raya kitaorang berkumpul ramai-ramai sambil tayang kasut futsal raya masing-masing.


ada masa boleh layan http://ammosham.fotopages.com/. sinar torres aku dah hilang semalam. gua tengah cari mood main bola dalam tempoh 2 bulan ni. adik ipar gua yang baru sama jeman memang menunjukkan bakal cemerlang semalam. cik lan aku menunjukkan skill jaringan gol yang buat aku rasa nak terajang.


ps : Kg Pintu Geng Terletak di belakang Tesco sama KB Mall. Kampung gua dah bukan kampung sekarang.

3 ulasan:

terrarosa berkata...

ewah - ewah dekatnya kg aok dgn
Tesco, buleh jalan kaki ke ?

kalu gitu kg keh - Kg Pasir Pekan lagi dekat, aok buleh berenang jer dari Tesco tu
kikikiiiiii...

Gabriel Batistuta berkata...

dari kaca mata gua bergenang sekang..gua leh nampak lu punye perut yang memboyot...nampak cam lu nie kaki bangku jer lagi..ade berubah ke?

syikin berkata...

dgr citer,bdk kecik jer yang jager ko maser main futsal.ape kes????(komen dari cik lan)