Selasa, 8 September 2009

Cinta Buatan Asrama Penuh - Edisi Emel

From : XXXXXXXXXXX

To : d59208@telnet.upm.edu.my
xvaskularx@yahoo.com

dear apek, (peh aku rasa macam hantar email kat awek..)

pek, apa cerita wei? harap kau sihat. aku try hantar kat kau pakai dua email ini. harap kau dapat email aku ni. aku tak yakin email telnet tu ko leh baca so aku hantar email kat email straightedge kau tu. tapi aku was-was gak dengan email straightedge kau tu. kau bukan sxe kan? kakakka..poyo betul sxe ko tu. baik kau rileks-rileks cam aku. layan rock melayu hari-hari.

aku kat terengganu sekarang pek. dapat kerja kerajaan. aku pun tak tahu macam mana nak cerita bestnya lepak terengganu ni. hari-hari aku tengok laut sama pantai pek. best giler. lipis memang tak ada pantai. tapi kekadang aku rindu sama lipis pek, sawan layan bunyi burung-burung sama cengkerik malam-malam. tapi pek semua bunyi tu diganti dengan bunyi ombak. hahaha..ombak jahat..ombak jahat.

pek, sekarang ni PAS perintah Terengganu. aman pek, pesta-pesta pun tak ada sangat. paling up pun dikit barat. best gak dikir barat pek, macam rap pulak. sini tak macam KL. disko-disko pun tak ada. gua pikir terengganu tempat sesuai untuk ko cari ketenangan pek. kau ingat tak masa kita lepak tepi pantai kat port dickson dulu pek? pukul 2 - 3 pagi kita pergi tengah laut dia jalan-jalan sama saha member sxe kluang ko tu? ko cakap sama aku yang ko nak keje tepi pantai pek. so aku harap kau apply laa keje mintak petronas. tak pun ko jadi cikgu sandaran kat sini. aku cadang jee..

pek, ko ingat tak awek junior yang aku cerita tu? peh, aku memang tak layan sangat sama dia sekarang. chubby pek, aku chubby-chubby ni memang takleh pek. geli. so pek sekarang ni aku tengah buat hubungan cinta sama sorang budak batch aku pek. tapi dia sampai tingkatan 3 jee kat sekolah aku. aku jumpa hari tu masa gath sekolah aku. lepas tu aku macam terjumpa dia dalam MIRC dan sekarang kitaorang macam tengah bercinta pek. sawan sial...(aku pinjam kata-kata ko..)

pek, tapi cinta kitaorang ni lain pek. kita orang pegang kontrak dari sebulan kesebulan. masuk ni dah 3 bulan dah ni. kitaorang cinta kontrak. di akhir bulan kitaorang perbaharui cinta kontrak kitaorang. macam mana apek? faking tak? aku rasa macam buat road tax motor kekadang tu.

tapi dia ni anak orang kaya pek. mak ayah kerja gomen pangkat tinggi. standard dia tinggi pek. dia layan rnb tapi aku cuma dengan rock melayu je. aku rasa macam jauh jeee kelas keluarga aku sama keluarga dia pek. kau pun tahu apek yang aku cuma tinggal kat rumah kos murah macam kau. dia pulak tinggal banglo. so macam tak sesuai pulak kasta aku ni. macam india pulak aku ni pek.

tapi pek yang paling ganas dia isap rokok. pehh, yang tu aku kagum. lagi satu dia kerja bank pek, kekadang pergi kerja pakai skirt pek. macam mana? lu kagum tak dengan aku pasal dapat tekel makwe metropolitan ni?

so, pek. aku harap ko doakan aku bahagia. kalau kalau confirm kerja gomen ni nak ajak dia kahwin pek. macam mana? kau restu tak? kakakaka...tapi macam aku cakap tadi laa aku rasa macam aku ni tak sama kasta laa dengan dia. tapi tak tahu laa pek. kalau ada jodoh ada la...

pek, nanti pergi laa pejabat buruh kat raub beli borang SPA kalau ko nak masuk gomen. kalau dapat interview nanti cakap sama tukang temuduga yang kau nak mintak kerja kat terengganu. kau kan nak jadi beach boy kan? tapi aku harap ko belajar berenang dulu.

kirim salam laa pada budak straightedge ko sama budak-budak skinhead lipis. korang jangan bergaduh sangat hal-hal nazi ni. budak-budak skinhead tu kawan-kawan ko jugak. rileks-rileks dah laa. satu lagi, aku nak balik lipis kekadang balik naik keretapi. kalau aku call kau malam-malam ko ambik aku yee. itu pun kalau ko berani keluar rumah.

ok aaa pek. panjang giler aku tulis ni. opis aku dah laa internet pakai dial up ni. slow tak patut. kalau senang jumpa laa dalam MIRC.

pecah kaca, pecah gelas, lepas baca, harap balas.

ps: kalau nak keropok call aku. aku pos.

*

*

*

woi....kirim salam kat haji hadi...
( tu je aku balas kat dia, lepas tu dia tak pernah hantar email lagi...)

notakakis: last sekali aku dengar dia putus sama awek bank yang satu batch dengan dia tu... meraung-meraung kalau tak silap aku. lepas tu dia jadi alim, cerita hal-hal pahala dan syurga...

5 ulasan:

Pok Li berkata...

Cinta kontrak. Kahwin kontrak. Dunia-dunia. Mungkin boleh lupa dengan makan pil tidur. He he he

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

Macam cerita cinta lu sendiri je ni...

Ahmad Belia berkata...

pp, lu jangan tuduh bukan2...

terrarosa berkata...

"chubby-chubby ni memang takleh pek. geli"

menyampah pula baca ayat pengakuan tu....

meorazor berkata...

hahaaa..
ksian brader tu