Jumaat, 11 September 2009

The Faculty, Alice in Chains sama itu lagu dari Pink Floyd

gua bukannya mat alice in chains sama pink floyd. telinga takleh nak dengar sangat. ada satu musim masa gua belajar dulu, gua ada 3 filem kegemaran dan salah satunya ialah The Faculty. dan dia punya lagu ni betul-betul buat gua malas nak belajar dan menyebabkan gua tak dapat sambung buat ijazah. rebel laa kononnya...



notakakis : syukur anak staf gua yang lari rumah dah balik semalam...perangai lari rumah ni jangan diamalkan. menyusahkan mak ayah sama prepaid telefon.

5 ulasan:

terrarosa berkata...

keh tahu cerita ni,
hahaha....
adakah ianya ada kaitan dengan bulan puasa dan kita kena minum air kosong banyak2 macam alien tu ?

meorazor berkata...

best2...cam air tebu bes die

Tanpa Nama berkata...

ape yg lari2 nih.. kan penat lari bulan pose

FdausAmad berkata...

Kalau lu ada masa,lu tgk Paper Moon.
Last week gua repeat tgk lagi memang class.

Juan Nazlan berkata...

pink floyd class..