Selasa, 15 September 2009

menjelang raya

ok serius. menjelang raya ni gua akan belajar cakap korea. itu pun lepas tgk satu artikel dalam suratkhabar kosmo hari ni. gua harap lu orang semua boleh belajar cakap korea sama-sama.

gua harap lepas kita belajar cakap korea ni nanti boleh lah kita sembang-sembang mengumpat dalam bahasa korea. sekali sekala melepak sambil cakap bahasa luar ni syok jugak gua pikir.

ps : gua harap semua dah reti cakap indonesia. senang sikit nak cover line bila pergi sana nanti.

terbaru : laman web yang kosmo kasi tu takleh nak bukak. punah harapan nak belajar cakap bahasa korea.

6 ulasan:

♥ayudeadwish♥ berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
♥ayudeadwish♥ berkata...

lebih baek ko blaja cakap jawa.. lebih kurag je tune dia ngan bahasa korea..hahahaa~~

y@ni3 berkata...

Haha.Part cakap Indonesia tuh setuju.

FdausAmad berkata...

Lu jangan percaya sangat KOSMO tuh.
Pengarang dia budak budak tamat SPM saja.

iyan berkata...

cakap tamil la...
lg power...

ata berkata...

fakingg