Ahad, 27 September 2009

jemantorres

ini adik aku nama dia jeman. kalau tengok myspace dia memang rasa nak terajang. walaupun adik aku, kritik tetap kritik. kalau boleh siku muka masa main bola, memang aku dah siku. bab main futsal aku puji. kawalan dan bacaan bola dia memang pandai aku tengok.

tapi yang aku kecewa sikit perangai malas sembahyang memang kuat menjadinya. nak kata macam aku dulu-dulu adalah sikit-sikit tapi aku takpe laa sebab aku bukannya sekolah agama macam jeman. jeman dulu sempat jugak sekolah agama kat Padang Tengku dalam sebulan. dengar cerita kes dia kena buli menyebabkan dia blah dari Padang Tengku dan bersekolah kat Setiawangsa.

Hal yang buat aku panas sekali ialah dia bawak awek dia pergi jumpa abah aku kat hospital. siap awek tu cium tangan mak aku. macam faizal husin punya filem ada sikit-sikit ni. lepas tu malam raya call awek dia dah ucap I love U depan aku. budak-budak zaman sekarang memang tak reti bagi hormat pada abang sulung.

sekarang dia ada blog namanya jemantorres.

3 ulasan:

meorazor berkata...

hahaa..
ape lagi bro..

main PEs la ngn dia..
bkak game arr..

jemantorres berkata...

bjet ar besham..

abg sulung PENAKUT!!
haha

iyan berkata...

jeman ni indie tempoyang jugak ke?