Selasa, 11 Januari 2011

Sekarang Musim Hardcore

kemarin atau semalam aku pergi satu kedai kaset/cd yang terletaknya di satu tempat rahsia. sebelah kedai cd tu kedai jual minyak dan disebelah kiri kedai tu ada satu kedai makan yang orang kebanyakan, orang politik wannabe dan orang koperat duk makan dan melepak. biasa aku pun makan situ jugak sebab ada satu jenis makanan yang namanya peria masak telur goreng yang menjadi kegemaran aku. aku hairan kenapa peria yang dia masak tak pahit. dimanakah keadilan rasa pahit?

aku ingat scene hardcore tengah naik sekarang. dibarisan tertinggi cd biasanya kedai tu letak cd yang popular. dengan seriusnya aku perhatikan bahawa cd band hardcore memang berada di tahap tertinggi tu dan semestinya hardcore itu dari Victory Records. so siapa kata hardcore dah mati?

disini aku letakkan satu muzik hardcore untuk pendengaran bersama yang aku jumpa dalam PES2011. sape kata tak hardcore memang tak true. siap ada lirik lagi ni.


Tiada ulasan: