Isnin, 10 Januari 2011

Panas dan Tanda Seru

kenapa jersi malaysia boleh habis sekarang??!!! buat letih aku cari parking!!!! parking dah laa susah kat sini!!!! buang masa masuk kedai!!!

kenapa baru sekarang beli jersi malaysia!!! kenapa!!!! kenapa tak dulu!!!! kenapa!!!!! pergilah sokong EPL tu!!!!! pergilah!!!

kenapa jersi malaysia habis!!!! aku bukan nak sokong bola!!!! aku nak sokong hoki!!! aku nak sokong polo air!!!! aku nak sokong basikal!!!! aku nak sambut merdeka pakai jersi bola!!!! yang penting aku sokong malaysia sebab ini negara aku!!!! kenapa habiss!!!! kenapa korang sokong malaysia sekarang!!!!!!

pergilah sokong mu!!!! pergilah sokong arsenel!!! pergilah kat chelsea!!! pergilah kat liverpool!!!! pergi sokong bolton!!! pergi sokong orang putih punya team!!!! pergi sokong team england!!!!!

kenapa!!!! kenapa!!!! kenapa!!! kenapa gerard!!! bad boy betul!!! kenapa mesti beli jersey malaysia!!!! kenapa!!!!!!

notakaki : letih jugak bila menggunakan jari manis untuk menekan shift sambil jari hantu memetik tanda seru. bende macam ni takleh di ajar dirumah.

Tiada ulasan: