Ahad, 23 Januari 2011

Pagi Panas, Malam Sejuk dan 10 tahun lagi ada salji kat sini.

tadi gua tgk hoki. uitm lawan sapura. masa tu uitm 2 sapura 0. gua jadi hairan pasal uitm ni kira pasukan paling lauk yang gua tahu dalam liga hoki malaysia dan sapura pulak lebih kurang macam liverpool.

gua tengok hoki zaman sekarang dah begitu simple. peraturan menang dah berubah gila tak patut. dulu masa gua main hoki offside hoki ni macam offside bola. tak silap gua masa gua tingkatan 4 offside ni dah macam tak ada.

gua rasa dulu peraturan hoki yang paling teknikal dan susah. kena kaki pun foul. sikit-sikit foul. hala punggung ke pemain pun foul. entah apa-apa.

gua ingat bola kalau tak ada offside cool jugak.penjaga garisan tak perlu ada. pakai 2 pengadil je. jimat pun jimat kalau nak buat kejohanan.

sempena piala asia ni gua pikir pasukan paling cool ialah India. taraf dia macam malaysia itu hari. sekarang gua hairan kenapa kat sabah jersi malaysia pun boleh habis.

Tiada ulasan: