Selasa, 27 Oktober 2009

hal gua

1. bini gua tengah periksa kertas budak-budak pmr sekarang. sebab bende ni rahsia besar kerajaan malaysia gua memang tak pegang dan sentuh langsung kertas peperiksaan budak-budak ni. so sekarang ni gua dalam mode senyap. nak menaip pun takleh sebab bunyi keyboard ni kuat semacam. nak pasang tv kuat sikit pun takleh takut ganggu bini gua punya konsistasi. so sekarang gua tengah rasa nak baca buku dan kekadang pikir bahawa solat hajat yang ibubapak, cikgu buat kat sekolah itu hari sebelum peperiksaan salah satu dia punya objektif ialah untuk kasi cikgu-cikgu yang periksa kertas ni tenang sikit jiwa dia...

2. isu 'gua-lu-lu-gua' yang gua baca dalam satu blog ni buat gua gelak. yang gua heran semua orang macam puja sangat di pp tu. pergi laa. setakat blog taik idung masin macam tu nak gaduh dan kecewa sebab kena plagiat boleh pergi jalan-jalan klcc laa. yang gua tau padeli yang bersalah sebab dia ajar pp cakap lu-gua-gua-lu. tak senonoh perangai

3. faking facebook. gua dah boring...

2 ulasan:

Pipiyapong berkata...

Gua baru balik lepak dengan Padeli ni. Padeli nampaknya dah sama perangai macam lu.

terra berkata...

apex,
keh nak minta izin guna ayat aok, buleh ? ayat "ramai tak patut"
kikikiii...

tapi betul ke , aok pengasasnya ?
hahahaaa...
(kasi aok hangat sket... )