Ahad, 17 Januari 2010

aku dengar cerita batistuta main polo sekarang. apa kes?

tadi aku berguru sama Shaaban Hussin. belajar pukul bola golf dari pagi sampai petang. di kala tengah menaip ni aku merasai bahawa aku rasa susah nak gengam tangan. nasib baik bini aku dalam pantang.

kalau tak main golf hari ni aku sendiri tak tahu yang Shaaban Hussin ni merupakan pemain golf profesional negara. sebab dia pro dan jadi cikgu aku maka aku memang respek sama dia ni. aku tengok dia kalau diberi latihan kat luar negara dan berlatih sama tiger woods aku yakin dia jadi no 2 dunia.

tahun 2009 itu hari aku ada cita-cita nak main golf. tak caya try baca apa yang aku tulis dalam tulisan aku dulu. itu pun lepas tengok cerita The Legend Of Bagger Vance. perasaan best main golf ni bila kita dapat swing yang betul dan bola kita pergi jauh. macam aku buat tadi, menuju puncak, pergi jauh dan hilang dari pandangan mata kasar.

tapi aku tengok golf ni sukan yang mahal. kasut jee dah cecah RM300. aku rasa macam sukan orang kaya laa pulak. orang main olahraga mungkin tak boleh main golf sebab aku dengar cerita kalau main golf dapat no 15 pun masih dapat hadiah.

panas gak aku tengok gambar batistura main polo. entah apa gaya dia buat lepas shoot gol. tak marhain langsung batistuta ni.

Tiada ulasan: