Ahad, 10 Januari 2010

Terengganu - Kelantan

1. semalam gua pergi tengok bola kat stadium yang tak runtuh kat kuala terengganu.

2. siapa tak pergi tengok terengganu lawan kelantan semalam rugi.

3. hairudin, indra sama akma dia punya gandingan mantap. gua pun rasa terharu sebab semua botak.

4. kedua-dua penjaga gol bermain dengan cemerlang. gua macam tak percaya pulak yang gaya diaorang bawah sikit dari keeper arsenal.

5. penyokong macam biasa. gaduh dalam padang kat tempat duduk penonton je. bila pergi luar semua rileks macam tak ada apa-apa. penyokong kelantan pikir 15 juta kali kalau nak buat hal kat terengganu.

6. orang besut gua tak tahu diorang sokong kelantan ke sokong terengganu.

7. k.rajan masa gua ambik gambar gua perasan kat tangan kiri dia ada tatu. harap pemain terengganu tak belajar dengan k.rajan.

8. jurulatih kelantan bawak banyak pemain dan pemain jurulatih india kat kelantan. populasi india di pantai timur dijangka bertambah.

9. ada sorang pemain terengganu yang main penyerang gaya dia bukan macam pemain bola gua tengok, style macam pemain ping-pong. rasanya penyerang dari sabah yang baru beli tu kot.

10. setelah bermesyuarat, gua telah pastikan yang gua akan ke stadium bila terengganu lawan kelantan, pahang, selangor, negeri sembilan dan t-team. yang lain gua tengok siaran langsung dalam radio.

notakakis: gambar gua malas nak letak. internet jalur lebar kejam giler. tak mesra masyarakat sekati langsung.

Tiada ulasan: