Ahad, 31 Januari 2010

dari Kuala Berang ke Cameron Highlands


" alamak...palatlah cameron ni. aku bosan macam nak mati kat sini. tengok, nak main futsal pun tak ada gelanggang. semua dah jadi hotel..."

" mana kita nak pergi ni boss? "

" aku tak mahu lama kat sini...ini bukan kampung aku. ada chance blah aku blah.."

" blah? ke mana boss? "

" aku? kau tanya aku? dari dulu aku dah cakap..aku nak pegi....arsenellllllllllllllllllllllll"


ps: gelanggang futsal di cameron tengah dibuat bawah gelanggang rakyat KBS. yang berbayar tak ada, daripada buat futsal baik buat hotel atau padang golf. model diatas merupakan peminat tegar arsenelll. skrip drama diambik dari cerita dari Jemapoh ke Manchester...

2 ulasan:

meorazor berkata...

haha..arsenel tadek luck bro.arshavin silap paki but.asek ke lautjerk

j or ji berkata...

hehehhe..