Selasa, 26 Mei 2009

genjatan memblog!

hari tu ada pyanhabib buat genjatan memblogger. apa kes entah. hari ini aku mahu istihar satu genjatan memblog diatas sebab-sebab berikut :-

1. kamera digital aku rosak. tokey kedai tu kata ambik 3 bulan untuk repair sebab hantar KL sana. gamp! ingat orang KL pandai sangat ke baiki kemera!

2. aku ingat aku kena kurap kat muka. habis sapu ubat kurap. tak jadi jugak, last2 aku pergi klinik. doktor kata aku kena eczema. naik sebab elergik makanan. dia tanya apa yang aku makan minggu lepas. lepas tu aku jawab aku makan sotong bakar, ketam bakar, udang bakar dan ayam bakar. doktor syak aku takleh makan makanan laut. habis tu aku cakap kat dia apa ubat untuk penyakit ni, lepas tu dia jawab, ubat terbaik ialah awak tak makan makanan tu. habis kena bayar jugak untuk ubat sapu apa cerita?

3. sinar harian keluar cerita anak pengerusi JKKK berkahwin.

6 ulasan:

j or ji berkata...

makanan dan perut,punca segala penyakit.

tak payah makan,ialah nasihat paling mudah dari doktor dan kene bayar.

Nyahmampat berkata...

Gua ingat Sinar Harian Memang takder Kerja laa.. adik gua main gig pun masuk jugak..

..nOj.. berkata...

dh tua2 pn leh kena eczema ke... xtau plak... ingat bb je yg kena mende tu... ceh

Pok Li berkata...

Makan sikit tak apa bos, niat buat ubat.....

digolbot berkata...

Mat Tiara!!!

where have u been brader?? adoi.. duk sama ngan aku dekat blok 7 kat mrsm pdrm... hahahaha..

hai berkata...

Jgn harap sgt..kamera digital aku dah la anta repair kat K.L(kononya kat situ je boleh repair)abih RM200.Lastly tak boleh guna gak.hampeh!.jadi barang antik je.Mungkin yg digital2 ni payah nak repair kot,baik beli lain je...