Khamis, 3 Jun 2010

emosi piala dunia

macam biasa gua antara manusia yang datang awal main bola kat taman permai. semangat macam ni memang kurang ada pada pp, padeli sama dd. kekadang lepak lama-lama dalam buaian sambil perhati budak-budak kecik main bola buat gua jadi emo.

gua jadi emo bila gua sorang-sorang dalam buaian. emo gua jadi panas bila bob dan kawan-kawan datang ganggu gua.

" faker bob pergi main jauh-jauh. aku terajang karang " gua cakap pada bob

" terajanglah kalau berani. aku beritahu ayah aku " jerit bob

gua kenal sangat ayah bob. dia cikgu sekolah. gua syak dia dah pencen sekarang.

gua kekadang sedih jugak sama prestasi main bola budak-budak taman permai. semangat kurang. selalu datang lewat. dd kekadang datang sambil lewa. padeli datang dengan keadaan terhiling-hiling. kekadang gua syak dia mastubasi sebelum main bola. tiru perangai pemain brazil.

pp toksah cerita, datang dengan semangat entah apa-apa. mulut kekadang penuh dengan cengkodok. kekadang ada bekas air liur nipis-nipis. paling panas amin, datang main bola pakai kasut skate dan seluar cawat labuh. lepas tu tendang bola entah sampai mana, perangai macam main ragbi. amar gua malas nak cerita. lembik dan tak bertenaga.

bersambung..

2 ulasan:

j or ji berkata...

ikat tali kasut je makan setengah jam

Pipiyapong berkata...

lu sampai skang tak cerita yang gua main paling power. heran juga gua.