Selasa, 29 Jun 2010

ata dan pp

ata gua syak sekarang ni dia tak ada makwe. syak gua makin bertambah bila dia ligat balas sms gua. entah bila mamat ni sokong jerman. dulu kata anti hitler. fak merata sama nazi. lambang swsatika dia takleh tgk. tiba-tiba leh sokong jerman pulak. sinis tul.

pp gua syak dia jatuh miskin. sms tak berbalas. tak pun makwe dia pegang telefon. berkasih macam geng rock melayu. tipikal tak patut. paling panas gambar gua dalam blog dia tak buang-buang lagi. apa dia ingat gua suka glamer, dadah sama, rock n roll, karaoke sama anarchy ke?

macam mana pun jerman memang power. hari ni satu hari gua geleng kepala tanda kagum sama jerman. cerita dari 8 pagi sampai 5 petang. dunia dunia dunia

1 ulasan:

cincau and other drugs berkata...

oh, pp bercinta ye patutlah jarang update blog