Ahad, 20 Jun 2010

blog cantik

masuk kul 4 petang ni dah berapa juta kali gua ejas blog gua. kononnya nak kasi lawa. ramai gak kawan-kawan gua yang menegur secara jujur betapa tak cantiknya 'suasana' blog gua sebelum ini.

apa diaorang ingat gua majlis daerah ke nak kasi cantik-cantik? banyak kali jugak gua jumpa ayat-ayat yang sakit mata gua tengok dalam blog orang lain seperti.

" cantik tak blog i? " atau

" mintak maaf kalau blog saya tidak secantik mana.."

gua tak marah. freedom of choice kata orang liberal.

dengan sedikit ilmu pendidikan seni yang gua dapat 5 masa SPM dulu. maka gua buat secara auto hal-hal ini. gua pikir bab-bab menghias ni gua kasi komputer buat. macam edit gambar. malas dengan photoshop gua pakai picasa. rileks macam tak ada apa-apa berlaku.

ps: hari ni gua cadang nak start baca novel karipap-karipap cinta. gua call pp pagi tadi tanya pasal novel ni tapi macam biasa awek pegang telefon dia. last-last telefon mail. mail confrim bahawa mamat vovin tulis novel ni.

Tiada ulasan: