Rabu, 23 Disember 2009

gerila perlu kekal kecil

gua telah menerima beberapa pertanyaan. gua mintak maaf dulu-dulu. gua bukan kejam. gua dah ada polisi baru. ini semua berkaitan dengan facebook. musim lepas masa banjir masa gua dengan facebook memang banyak. maka boleh kata setiap jam bukak facebook.

disebabkan masa tu rakan facebook ramai dan entah sape-sape, maka gua ambik keputusan untuk delete mana-mana rakan yang gua tak kenal dan rakan yang gua kenal tapi tak tegur gua dan bila gua tegur dia tak layan gua. so buat apa jadi rakan dalam talian. buat semak.

operasi delete ini turut melibatkan rakan-rakan sekolah lama termasuk junior-junior sekolah. ada jugak yang kesal dengan polisi terbaru gua itu hari. ada jugak yang kasi email mintak tunjuk sebab apa hal gua delete diorang sebagai rakan. yang terbaru masa gua turun kl itu hari ada yang taknak jumpa gua ekoran kes ni.

gua gelak besar. bende tak laa kelakar tapi gua tetap gelak. hubungan terputus kerana kes delete facebook. gua ketawa sebab gua rasa kelakar lepas tu.

oh labu, gua rasa kesian dengan diri gua.

4 ulasan:

al razy berkata...

kau ni gerila ker gorila pek? haha

Pipiyapong berkata...

Macam budak budak habis SPM...

FdausAmad berkata...

Hahahaha..

Pemain pemain fesbuk belum sunat macam tu la...

paiseh berkata...

ngan gua pun lu delete ke bader?
xpe. gua add balik. keh keh keh~