Ahad, 4 September 2011

tunang bolo

gua faham perasaan pemain bola malaysia lebih-lebih lagi penjaga gol. isu yang melanda keeper malaysia yang orang panggil apek tu sebenarnya pernah gua alami.

cerita dia panjang kalau gua nak cerita. mungkin boleh buat novel. kekadang gua pikir tunang keeper malaysia tu boleh buat novel pasal kisah dia. sedih jugak gua bila membacanya dalam blog dia.

tapi sebenarnya macam ni. mamat takaful yang orang panggil pidomat tu dia punya blog ada link sama blog tunang keeper tu. kekadang gua syak pidomat jugak menjadi puncanya.

gua ingat gua masuk kuih tat nenas ni.

notakaki: masa gambar diatas dirakamkan semua pemain gua semua follow epl. lepas gua maki sekarung dua ada jugak peningkatan untuk menyokong liga itali.


2 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

padomat masih terbawak perangai masa kat azlan dulu

qierana berkata...

tgk pic lu ni,gua rasa mmg lu ada naluri keeper,serius,syg la lu x praktikkan selalu,klu x negara kita ada dua apek.