Jumaat, 9 September 2011

911

Masa zaman mirc dulu gua ada kenal sorang kawan yang belajar di germany. Budak ni belajar bende gua tak ingat tapi masa tu gua chat kat #ex-mrsm. Orangnya bertudung, duduk subang jaya, bapak peguam, atuk orang kota bharu dan paling power gua chat dengan dia sampai tahun 2003.

Dipendekkan cerita, pada satu hari gua balik kerja waktu malam, masa tu gua baru start jadi mat belia dan duduk rumah anak buah tok mat kat kemaman. Balik kerja masa tu kecoh orang kata amerika kena serang. Masa tu gua keliru giler babi macsm mana amerika boleh kena serang. Masa tu pulak gua panas sama amerika dan radiohead. Radiohead masa tu ada satu lagu namanya pyramid song yang menemani tidur malam gua. Masa tu pulak rumah yang gua tumpang ni ada aircond.

Disingkat cerita, lepas kejadian tu kawan chat gua tu kabo dia dah tak start pakai tudung bila keluar jalan. Katanya orang eropah ni panndang serong sama wanita yang memakai tudung. Itu pun belum cerita lagi pasal mamat singh yang kena pukul kerana menyangka dia beragama islam.

Sebenarnya nk tulis panjang lagi ni tapi tahukah anda pakai ipad ni sebenarnya tak best mana bila nk tulis blog. Betul kata stam, ipad cuma iphone yang besar. Tapi stam lupa satu perkara, mirc lebih power dari ym sebenarnya.

3 ulasan:

sEmut berkata...

cilakak. opening cerita makwe bertudung, finishing cerita otam. tak inzal langsung

Hazwan berkata...

cett...nk ckp ade ipad le tu

Irwan berkata...

Salam Bro Ammosham...


Gua nak jadi pengikut hardcore blog lu laaa....

http://aderberani.blogspot.com/2011/09/peluru-peluru-dari-langit.html