Selasa, 6 September 2011

bolo lagi

sejak liverpool jadi team power ni, gua tak henti-henti tersenyum. senyum gua jadi lebar bila gua tengok ramai dah orang malaysia pakai jersi malaysia. dulu punya laa susah nak tengok orang pakai jersi malaysia. paling ramai pakai jerso sepanyol, no 2 argentina, paling power pakai jersi jepun.

sebab tu dulu gua ada membebel sorang-sorang dalam sambil maki bercakap tentang ada ke orang sepanyol, argentina dan jepun pakai jersi malaysia?

bolo ni sebenarnya permainan dia bukan laa sedap sangat pun. orang tengok bolo ini sebab orang lain tengok. lagi pun tengok bolo ini lama.90 minit. buat tarawikh kat surau biasa pun tak sampai 90 minit.

paling tak best ada asap rokok. anti betul gua dengan asap rokok. sekarang ni gua tengok adik gua jeman dan jeri dah pandai isap rokok. bende macam ni itu perangai yahudi.

ok macam ni, malam ni gua harap harap sangat kelantan sama selangor kalah. final tahun ni mungkin tteam lawan terengganu. biar padan muka tokey stadium bukit jalil tak untung..

2 ulasan:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o berkata...

orang jepun dan orang spin tak tengok dvd melayu

Adam Ruslan berkata...

Aku dah jumpa orang myanmar pakai jersi bola malaysia.