Sabtu, 16 Oktober 2010

The Voice Of God is Goverment

naik kapal terbang balik ke malaysia dari kemboja buat gua berjanji untuk tidak naik kapalterbang lepas ni. kalau ada jalan laut pergi UK gua berjanji untuk naik kapal laut.

sampai Malaysia gua dapat berita bini gua masuk hospital sebab keguguran. gua baru cadang kalau dapat anak lelaki gua nak namakan anak tu Salahudi Ayubi tak pun Muhammad Al Fatih. duduk dihospital buat gua rasa insaf serta memikirkan bahawa kalau kita ni susah ada orang lain yang lebih susah dari kita. kalau kita miskin ada lagi orang yang miskin dari kita. kat sini gua boleh belajar konsep syukur.

sepetang lepak hospital gua dapat surat pergi kerja kat Gua Musang sampai awal bulan depan. melepak gua musang syok jugak sebab pertama dekat dengan cameron, kedua dekat dengan ipoh dan ketiga dekat dengan kuala lipis. yang paling penting dekat dengan kuala lipis.

pagi nak blah pergi gua musang gua dapati memory kad kamera gua hilang. gua rasa cam nak menangis pasal dalam memori tu banyak gua tangkap gambar gua kat kemboja. gua pergi kemboja bukan untuk suka-suka tapi pergi dengan projek kemanusia untuk orang Islam sana. sekarang gua tengah berdoa pada tuhan agak memori kad itu anak gua main dan ada kat bawah mana-mana kerusi kat umah gua. serius gua tengah berdoa sekarang.

sekarang konsep redha memang gua tengah belajar.

1 ulasan:

Juan Nazlan berkata...

salam takziah dari saya..