Rabu, 6 Oktober 2010

Tawaran dari Kelab


Baru-baru ini gua ditawarkan untuk bermain dengan satu kelab. tawaran ini bukan sahaja akan menyebabkan gua akan berubah dari pemain amatur ke pemain separuh pro tapi mampu meraih populariti gua sebagai pemain bola. tapi ada beberapa hal yang menyebabkan gua terpaksa menolak tawaran tersebut.

1. main sebagai keeper. apa barang jadi keeper. mana ada keeper glamer kat malaysia. lagi pun keeper mana shoot gol. kalau penyerang gua confirm akan terima.

2. kebanyakkan pemain dalam kelab tu adalah peminat tegar kelab english. terutamanya Man U. apa barang Man United? yang tua tak sedar diri minat betul sama liverpool. disebabkan gua sorang jee tegar sama Liga Itali maka gua tolak.

3. bermain secara part time. ini dah lari dari prinsip profesional gua.

4. tiada elaun tambahan untuk ketua Pasukan. ini betul-betul blues. ketua pasukan merupakan satu hal yang penting. jerit dan maki kepada pasukan sendiri siapa nak bayar?

5. apa barang main dengan kelab keluarga?

Tiada ulasan: