Ahad, 4 Julai 2010

jerman barat - poland lawan argentina dan maradona

gua tak rasa enjoy betul tgk bola tadi. pertama badan gua rasa letih tak patut. sepagi sampai malam gua jadi drebar kepada seorang ahli kabinet. gua sebagai orang gomen kena patuh arahan ketua. kalau nak hardcore sangat mungkin gua kerja jaga tol takpun jual suratkhabar.

kedua sebelum tengok bola gua kena berperang sama anak gua damia. sejak sekolah tadika anak gua ni dah jadi macam rebel jee gua tengok. gua berebut nak tengok bola, damia pulak berebut nak tengok ceria. sebagai peminat kepada pasukan yang lemah gua akhirnya berjaya menonton bola.

ketiga gua hairan sama messi. gelak pun ada tengok mamat tu. sekor gol pun tarak jumpa. ada hati nak jadi pemain terbaik kejohanan. gua juga rasa terkilan sama permainan jerman. walaupun menang besar, gua tgk diaorang macam tak ada semangat yang jitu dalam hal mengambil dan mengejar bola. berlari pun macam nak taknak. rasanya main macam selangor main lawan harimau muda.

gua rasa gua dah tak reti tengok bola.

Tiada ulasan: