Rabu, 21 Julai 2010

demi Agama, Bangsa dan Negara

tembakan padu kata jurulatih aku. tak tepat tapi sekata. menghala kekiri bawah. kalau berlatih banyak kali tembak gerenti kena jantung musuh katanya.

aku memang respek tak patut sama jurulatih aku tu. dia ajar aku tak sampai 5 minit aku dah panggil dia boss. kekadang panggil cikgu.

ketepatan penting dalam menembak ni. selain ketepatan ialah kecekapan dan kesabaran. aku rasa aku dilahirkan untuk jadi sniper. sabar dan tepat.

itu hari aku layan enemy of the gates. aku tak ingat itu hari tu bila. kekadang aku rasa menjadi sniper ni tak rambo langsung. tapi kekadang aku rasa menjadi sniper ni macam best gak. sape kaki skodeng hubungan dia dengan sniper tak lari jauh mana.

musuh-musuh negara harap berhati-hati dengan aku sekarang.

Tiada ulasan: