Jumaat, 9 Januari 2009

agak-agak tahun berapa nak tukar kerajaan ni datuk seri?

ada satu malam pilihanraya aku di call untuk diajak melepak. macam biasa laa, malam pilihanraya laa malam yang paling best untuk buat-buat sibuk. bila ada pilihanraya maka secara auto semua pemimpin-pemimpin dan orang orang dipimpin satu malaysia akan turun dan sibuk atau buat-buat sibukberkempen. maka tengah aku melepak aku terperasaan yang kat depan meja aku ada geng-geng PKR dan kat tengah-tengah meja tu ada anwar ibrahim (DSAI). disebabkan aku bawa kamera maka sempat jugak mengSNAP sekeping dua.


disebabkan dia duduk betul-betul depan aku maka kena buat-buat berlakon yang aku tengah tengok gambar kat kamera. kabur sebab hilang fokus.

anwar ibrahim dah syak yang aku ambik gambar dia.


ok. gambar jelas dari sudut atas meja makan.

notakaki: adik kedai makan tu mintak maaf kat aku sebab keropok lekok goreng yang aku order dia silap hantar kat meja DSAI. orang keje gomen kena cool time-time macam nie. kalau tak dah lama kena singgung.

notakaki2: baca INI. pidato DSAI yang aku letak dalam blog lama dulu.

3 ulasan:

benludin berkata...

deme terlupa off flash kot? tu pasal nuaq terperasan

Pipiyapong Abdillah Hamzah berkata...

salah ke tangkap dia? aku singgung juga kang..singgung kepala padeli lu..!!

fizzahyahiya berkata...

Patut kau datang dekat dan ajak je dia bergambar.. bukan dia marah pun... :)