Isnin, 23 Ogos 2010

USPD

hari tu dalam kesempatan di alam maya ni dipagi bulan ramadan yang mulia.(ramadhan ke ramadan?sedap gak menulis ramadan dari ramadhan) dipagi ramadan yang mulia gua pergi berjumpa dengan seorang yang paling penting dalam daerah gua dan negeri ini.

tujuan gua berjumpa dengan orang besar ni tidak lain dan tidak bukan adalah untuk membincangkan hal-hal negara. bak kata orang gomen " Urusan Seri Paduka Baginda "

habis bincang hal-hal negara. gua lantas mengeluarkan idea kepada beliau.

" boss, ini gua dapat dari survey gua tentang budak-budak belia "

" apa dia lu sham? "

" gua pikir budak-budak belia Terengganu nak panggung wayang sebijik. boss ejas sama boss besar kasi TGV satu kali kat Kuala Terengganu. gua dah malas menapak pergi Kuantan tengok wayang. lagi satu ada sorang mat rempit Terengganu kata sebab dia merempit sebab tak ada panggung wayang"

" nanti bincang.."

selepas tu gua blah bersiul-siul dan memikirkan tentang jumlah berat yang akan hilang diakhir ramadan.

1 ulasan:

d u t a berkata...

bagus juga.

kadang kala pawagam bukan la satu maksiat lagi. zaman dah berubah. tapi susah juga nak cakap. sebab lain orang lain pandangannya. mungkin buat pawagam terang benderang, lampu kiri kanan atas bawah?