Rabu, 31 Mac 2010

menjual kamera


ok. ini berita serius dan tak tipu. tiada unsur-unsur kapitalisme dan juga unsur riba. ini satu proses jual beli yang steady.

aku nak beritahu korang yang kamera eos 1000d rebel ratm yang aku beli pada tahun lepas akan dijual. harga aku letak Rm1600. perundingan digalakkan.

kamera ini dijual bukan kerana sebab ia rosak. tapi dijual sebab aku dah belia kamera 50d. disebabkan tak ada kerja nak bawak 2 kamera berjalan maka aku nak jual 1000d ni. keadaan masih lawa. bunyi masih sedap, ekzos ok, bersih, snap gambar tak sampai 10,000 keping lagi dan yang penting ia pernah digunakan oleh kawan baik siti nurhaliza. aku dengar cerita siti lancar jenama ubat kulit semalam. harap orang lipis akan dapat potongan harga dan kulit-kulit deme semua comel macam siti.

ini berita serius dan tak tipu. sesapa nak beli kamera sila hubungi aku.

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

amboi 50d nampak.. kata fuck budak2 photog, haha