Rabu, 22 Disember 2010

Pemuda Komputer Hujung Kaki



kat umah pp itu hari aku tak sabar betul nak main PES 2011. ada dua sebab mengapa tak sabar. sebab pertama lagu-lagu dalam PES 2011 boleh kata semua sedap dan semuanya aku tak kenal sangat. aku ingat PES 2011 support muzik2 indie antarabangsa.

dan satu sebab yang paling utama ialah aku dah lama tak tengok orang tidur kat hujung kaki dia ada komputer. pp dan shiro betul-betul buat gua teringat memori lama gua masa bujang dulu. memang terbaik!!

notakakihujungkomputer : lagu diatas bertajuk Armistice dari band Phoenix. melompat jugak gua masa layan lagu ni.

nota lagi : masa main pES2011 itu hari kat UYA! gua nyaris-nyaris kalahkah najib. luci bernasib baik itu hari. kalau tak...

1 ulasan:

StingRay berkata...

ok.

1st time dgr.Sedap!