Rabu, 4 November 2009

Merogol MADU

dah lama aku pikir pasal ni. dah lama aku terasa nak cakap tentang hal ni dan dah lama dah aku tengok style ni kat mana-mana.

tadi aku baca kosmo!. tajuk dia memang sedap iaitu Keistimewaan Jeruk MADU Pak Ali. aku bukan dengki dengan mana-mana orang melayu yang berjaya dalam perniagaan tapi aku tengok penggunaan perkataan madu dah macam dilacurkan. kalau korang baca kosmo! hari ni dan korang baca cara-cara pak ali buat jeruk madunya, memang tak ada langsung madu yang di masukkan dalam jeruk dia. wtf?

yang paling panas sekarang aku tengok nenas madu. aku jumpa kat tepi jalan mana entah. apa kena madu dengan nenas? itu belum cerita pasal pisang madu, betik madu, cempedak madu dan sebagainya. aku berdoa pada tuhan semoga tak ada hal-hal madu berkait dengan binatang lepas ni. kambing madu, lembu madu dan ayam madu. madu lebah ok.

jeruk madu pak ali memang buat aku sedih hari ni.

9 ulasan:

iyan berkata...

manis mcm madu...
itu maksud dia...

Bobo Brazil berkata...

kepak ayam madu ada!

rilek pek, perkataan 'madu' mana pernah dipatenkan. so, boleh aje nak letak kat mana-mana pun hatta pada seekor semut.

ha, 'madu tiga' nak kira macam mana pulak?

terrarosa berkata...

bengong mung....

menda makan pun bleh jadi isu sensasi... macam mukadepan Harian Metro !

aida cy berkata...

nape nak sedeh pulak..terima je kenyataan yang madu adalah perkara 'in' sekarang..macam fashion..

meor saiful rizal berkata...

btol..
setuju dgn anda..

tp teman berkenan ngn honeymadu 8tv tuh..

heheheh

StingRay berkata...

madu kepada isteri pertama....

isteri kedua yang disaluti madu?

yummy...

mannmusa berkata...

ayam madu berempah lama doh ada.....aii syamm pasal madu pun bising....kalau dimadukan ok jugak la nak merunggut pun....

mannmusa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
mannmusa berkata...

.....aii syamm pasal madu pun bising....kalau memadukan ok havoc jadinya.....