Jumaat, 24 April 2009

berita bergambar

1

dulu ada sorang pakcik kat tempoyang yang selalu sentuh gua masa kecik. sampai hari ni gua tengok dia still lagi pegang jadi ketua kat tempoyang. sesapa kahwin lantik dia jadi ketua rundingan, orang mati dia juga ketua, kalau tahlil dia kekadang bawak dan kalau tak ada iman kat surau dia akan jadi iman. gua agak sebab aura gua.

gua syak Shabery Cheek jadi PM nanti.



ps: gambar dari notashabery

2

pp dah bikin satu buku. panas sampai sini. sesapa yang tak pernah baca zine sama blog dia sebelum ni aku cadangkan pergi beli. sesapa yang dah baca sebelum ni, gua syor tak payah beli. tapi boleh baca kalau bagi free. sesapa nak beli boleh contact dia sendiri di blog hilangpunca.

ps: gambar cover tak smart langsung. orang letak laa gambar tengah makan nasik ke, atas tikar sembahyang ke takpun gambar tengah main bola. baru kacip.



3

gua ada cadang nak tgk final piala FA kat bukit jalil. 4 hari gua traning cakap kelantan, bukan apa senang nak berkomunikasi dalam stadium nanti. abah gua pun sibuk call tanya sama ada gua hadir atau tidak ke perlawanan akhir ni. tapi gua dengar cerita halim napi tak main. gua tengah berpikir sama ada gua nak tgk kelantan main bola, atau nak tgk halim napi dan tengok orang gaduh-gaduh sambil bakar kereta polis.



ps: sekali pandang macam david seaman.

Tiada ulasan: