Rabu, 4 Mac 2009

http://3titikhitam.blogspot.com/


pemilik blog diatas merupakan kawan lama aku. ada laa dalam 8 -9 tahun tak jumpa. kita orang kenal bila kitaorang meminati satu bende yang sama. scene underground yang indah dan muzik-muzik dan idea-idea kiri yang romantis. kalau kitaorang hidup zaman sekarang mungkin kitaorang tengah bershuffle kat bukit bintang. aku agak.

ateng ada band dulu.tak tahu sekarang ada band ke tidak. apa benda namanya aku kurang ingat tapi hardcore tak patut. ada satu musim gig kat actor studio band dia ada datang buat show. masa tu musim valentine kalau tak silap aku.

yang buat aku teringat ke ateng sampai sekarang bila dia bikin satu babak yang menguris hati aku. menyanyi dalam keadaan yang menangis sambil baring. depan aku pulak tu. tobat emo tak patut. aku syak masa tu dia putus dengan awek kot. memang sape yang putus dengan awek time-time valentine masa dulu memang sakit jiwa.

sekarang ateng jadi orang gomen. pergi kerja pakai tali leher dan tali pinggang. lepas tu dia tulis dalam blog dia tak ada awek. arhh, tak caya aku tak ada awek. aku rasa awek nak ke dia tapi dia taknak ke awek tu. ha, aku rasa je. hidup tampin hardcore!

notakakis : fahmi FSF punya jiwang belum cerita lagi.

3 ulasan:

Gen Mayhem berkata...

terkejut aku tgk blog ko..hahah thanx bro.. aku rasa last jumpa ko 2001 kot..kat istana dangdut..tapi kita bkn berdangdut pun time tuh kan..heheh..
yah babak kat actors tuh dlm tahun 1998, tuh last show aku dgn Blindrage.. then aku blk kg buat band dgn cookie monster then end up with devilica sampai 2008. haha zaman2 kat actors tuh zaman emocore..zaman2 emo baru nk naik..terpengaruh sgt dgn abhinanda, rite of springs, morning against, boy sets fire etc.. skang da xda nangis2 n skang da ada gf dah pun.. nikah jer belum lagi ;)

Tanpa Nama berkata...

sekarang ade gf beb. berkepit je keje die.
bahahahaha

Si Fakap berkata...

Erk. aku pun kena?

chies.