Isnin, 30 Mac 2009

melawat pwtc

minggu lepas lepas berkursus di subang, aku dengan bangganya pergi melepak ke pwtc. sape yang tak melepak kat pwtc kira tak true laa masa tu. disebabkan bawa kamera maka aku mengsnap gambar sebanyak yang mungkin. semua masuk, makcik umno masuk, pakcik umno masuk, papan tanda masuk, india roti masuk, jurujual masuk,kain rentang masuk, pakcik kantin masuk dan boleh kata semua bende aku snap. balik terengganu sedang aku teruja melihat kembali gambar yang disnap. tiba-tiba aku terpegun tgk gambar nie. lihat mamat hujung berbaju putih yang senang memegang kamera tu. korang kenal sape?




fahmi FSF. apa dia bikin situ? buat risikan ke apa? aku dah berdebar nie...

2 ulasan:

Gen Mayhem berkata...

siap berkemeja putih , seragam rasmi pemuda umno tu. hahaha

Pok Li berkata...

Salam singgah. Apa kabo orang ulu :)