Rabu, 25 Februari 2009

tak cukup bulan

turun KL main pingpong kat bukit jalil dan tidur kat UPM Serdang dari 26 Feb hingga 1 Mac. pehh, aku ingat bulan ni ada 29, 30 dan 31 haribulan. apa sedap tidur asrama orang lama-lama.

ping pong itu pun satu seni. seni yang serba mungkin. semua nak seni.

2 ulasan:

azman berkata...

seni pingpong atai tenis meja adalah seni halus yang tampak senang bisa dimain oleh semua orang. Malah OKU juga tampil dengan bergaya dalam seni ini tapi di kerusi roda mereka lebih berseni dari bukan golongan mereka...tapi sebenarnya seni tenismeja ini adalah satu seni halus xcsaiz nye nampak ringan tapi bagi yg belum pernah atau dah lama meninggal xtvt xcsaiz ni rasakan lah penangan nya selepas semalaman memulakan nya...selama mencuba (ikut itonansi Prof EZ Hj Ali di Hot FM....)

en_me berkata...

macam ujan emas ditempat orang kerr ghitewww.. ehehe