Sabtu, 21 Februari 2009

ping pong

minggu ni sibuk tak patut. hari-hari berlatih sama ryu seung min dalam youtube. 26 ni turun kl, tidur kat UPM dan main kat bukit jalil. padeli iptaman lipis dah berdebar bila aku sms dia yang aku nak turun sana. macam taknak belanja aku minum teh tarik lagak gaya smsnya. padeli macam takut pulak aku nak main futsal dengan dia. blah laa padeli, blog pun tak update

ps: ding dong ding dong i hate ping pong....(entah budak indie mana yang buat lagu nie dulu...racist giler!)

1 ulasan:

ZAHARUDDIN BIN ABDULLAH berkata...

Boleh Tumpang lalu.....