Khamis, 25 September 2008

kau tag aku

apa kes main tag? hari tu pp dah tag sama aku. lepas tu amar tag pulak. ini apa kes macam budak-budak sekolah ni? sebab bulan puasa aku cerita sikit fakta ringkas tentang diriku.

1. walaupun sekolah asrama penuh, spm aku dapat 2. pendidikan islam, bi, fizik, add math aku dapat 7 dan kimia aku dapat 8. subjek yang paling aku tak reti dan membuatkan aku benci ialah subjek kimia. tak ada kepentingan dalam kehidupan aku setakat nie.

2. style yang paling aku suka ialah style masa menggangur dulu, pakai baju 'fuck the kapitalisme' dan seluar rambu ramba sambil bawa wcl 964 aku.

3. bini aku sekarang merupakan pelajar pratikal bawah aku dulu.

4. dari dulu sampai sekarang aku suka baca buku dan surat khabar sambil baring. aku try baca dalam keadaan duduk, tapi tak boleh sebab tak ada feel.

5. aku dah 10 tahun tak pakai jeans.

6. aku main championship manager(football manager) sejak tahun 1997/98.

7. aku lahir kat kelantan, membesar kat pahang dan kerja dan kahwin dgn orang terengganu. kalau lawan bola aku sokong semua.

aci tak kalau aku tag orang yang tag aku?

pp, amar, kumprinx, stam, ajis, huzaiba, dan jorji

1 ulasan:

padeli berkata...

ko tag aku ke?aku mn r ade tag..tp aku ade men n tgk gak mmber aku pnyer...cm xngam jer..