Selasa, 19 Ogos 2008

impossible is nothing!

semalam aku rasa macam james bond sebab aku rasa aku lah manusia paling cool. lebih kurang pukul 4 pagi lebih-lebih sikit bini aku gerak aku dari tidur.

" bang jom pergi klinik. rasa nak beranak dah nie "

aku bangun dengan gaya yang sangat cool. rileks. sopan. dari kain pelikat aku tukar satu set dari atas bawah adidas. baju adidas, baju sejuk adidas dan seluar track adidas kecuali stokin aku, sekarang ni aku tidur pakai stokin so stokin tu aku tak tukar-tukar.

4.30 pagi keadaan masih lagi sunyi. rumah mak mertua aku sama klinik bersalin tu tak sampai 5 kilo. aku bawak dengan gaya yang penuh dengan karisma dan paling cool. dan aku dapati aku menekan minyak dengan selipar adidas yang di pakai dalam lebih kurang 40km/j atau kurang dari itu.

sampai klinik aku terus bawak bini jumpa doktor. doktor tidur dan semua misi-misi dia tidur lagi. sebab semuanya perempuan aku lepak dalam bilik dulu. jumpa port sofa panjang. cool! aku layan tidur dulu sebaris dua. tengah-tengah tidur dalam kul 5.30 pagi ada misi gerak aku.

" encik, masuk bilik pembedahan. bini encik nak beranak nie."

sekali lagi aku bangun dengan gaya yang cool. dengan satu set baju adidas dan sepasang stokin yang aku pakai tue. aku yakin aku manusia pertama dalam dunia yang dressing macam nie masuk bilik pembedahan.

aku masuk dengan gaya yang paling cool. gementar tak ada cuma rasa berdebar sikit-sikit. tapi aku tetap cool. macam aku cakap tadi, macam james bond.

aku masuk misi tue suruh aku duduk sebelah bini aku. tak sampai sepuluh minit tiba-tiba anak aku dah keluar. aku macam tak percaya jee betapa mudahnya bini aku beranak kali ini. sakit tak laa nampak macam orang sakit sangat.

kejadian pagi itu menginsafkan gua dan gua tak jadi cita-cita nak jadi james bond...

ps: semua kisah ini benar termasuk part dressing baju adidas tue...

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Tahniah Hisham atas kelahiran cahaya mata yang baru!

MOHD SHAHRIL BIN MAZUKI berkata...

congratulation bos..moga2 thun depan dpt no 3...