Khamis, 13 Mei 2010

malaysia boleh


aku ingat stadium putra kat putrajaya tapi rupanya kat bukit jalil. esok macam semangat nak pergi tengok semi. tapi orang kata tiket dah habis. kamera dah berasap ni.

kalau menang piala thomas aku ingat nak beli raket untuk anak-anak. biar damia, delisha sama dhia boleh kasi menang piala uber. projek ini bukan projek main-main tapi satu projek yang serius selain beli arnab untuk diorang.

this is sekati!

ps: nama hasbullah awang sama lagu malaysia boleh selalu meniti dimulut aku sekarang. rtm kena buat program realiti mencari penganti hasbullah awang. ini perkara serius.

1 ulasan:

fndrocka berkata...

setuju dgn idea murni itu.

biar hasbullah awang sendiri jadi penerbit.