Rabu, 29 Oktober 2008

meditasi otak padeli...

blog padeli true. bersih. pikirannya bebas dari unsur kelucahan dan jugak anasir anasir luar. tak macam pp yang banyak di pengaruhi dengan unsur unsur luar macam bende2 yang melemahkan semangat macam band weezer ,search dan juga the smiths, padeli tak mendengar semua bende tu. padeli habis mengaji. amin, amar dan pp aku tak tahu.

padeli dah ada blog. aku yakin dia bakal meletup. dia tak ada rule dalam penulisan blognya. sekejap2 dia menggunakan perkataan 'gua' dan kejap-kejap 'aku'. kritikan sosialnya tetap. sapa tak pandai, tak pandai laa. sape tak habis mengaji, tak habis laa. sape tak reti main bola, tak reti laa.

semangat dia kuat. apa yang dia cakap dia akan kotakan. lepas ni tunggu laa dia tayang kereta K.E (apa kejadahnya kereta nie?) depan rumah korang. aku tgh berdebar nak tunggu nie.

blog dia memang di rekomenkan. http://padlychenko.blogspot.com/

dia mungkin tak ada dalam senarai dalam anugerah " loser of the year tahun 2008 ..."

1 ulasan:

padeli berkata...

peh..power sial apek..
dua support lu...cume tang kete K.E tu...lu kene selalu balik kampong r..jenguk sikit kawan2 lu yg tak kurang jugak kejayaan yang diperolehi..