Selasa, 3 April 2012

Kunang kunang di hati saya

Kereta gua skrg ni dia punya bunyi lain macam. Viva elit nampaknya masih steady membelah bukit bukit dan jalan di kenyir. Dari depan opis gua sampai depan pagar umah mak mertua gua jarak dalam kilometer malaysia ialah 199.5, kalau bundarkan pada ratus yang hampir ialah 200.

Satu hari gua ada berborak dengan seorang pegawai tinggi kerajaan. Paling power borak dia ialah dia hari-hari berulang dari gua musang ke pasir putih. Memang power berulang dia. Tapi ok sebab naik bas. Lepas tu hasil borak borak gua ada sekumpulan manusia juga berulang hari hari dari gua musang ke kota bharu.

Lepas tu sekarang ni gua berazam nak berulang hari hari dari gua musang ke lipis dengan keretapi. Tapi gua berazam nak start bulan 5 ni selepas buat suntikan radiofrekuansi untuk leher gua ni. Baru sedap sikit lentok atas seat keretapi. Lepas tu bikin bilik sedap kat lipis ala bilik revolusi gua pada tahun 1999-2001...

Masa tu gua ada gantung gambar tun mahathir tengah baca doa dalam satu perhimpunan umno. Punk tak patut masa tu.

1 ulasan:

maya amir berkata...

sori, lmbt reply komen awak..actually saya baru discharge dr hospital..24/4 ni buat rf ye? buat kat husm? perdana? all the best.. saya doakan sumenye berjalan lancar:)insya Allah..lps buat rf, nanti update ye..