Jumaat, 15 Julai 2011

Selepas Bersih 2.0

1. sekarang setiap kali tengok komputer gua kena pakai spek. nyonya kedai spek mata mendapati aku ada silau cahaya. maknanya rabun silau mata belah kanan. power gak pakai spek ni. aku rasa cerdik sedikit daripada biasa.

2. bersih? kah kah kah kah...malas nak komen lama-lama. budak-budak bersih kena bakar sikit terus taknak kawan. kah kah kah

3. scene bela kucing ni sedap rupanya. kali terakhir aku terlibat secara aktif dalam scene bela kucing masa darjah 6. nama kucing tu abah kasi nama Timah. melihat Kipi (nama anak aku kasi) aku selalu teringatkah Timah. oh timah, mana lu sekarang?

4. Baca surat khabar pagi aku rasa hot semacam. kalau tengok suratkhabar semangat pemain-pemain malaysia untuk merobek kubu Liverpool semakin kuat. diaorang ni jenis tak sedar diri rasanya. Bagi penyokong kelab Liverpool dan sekali gus sokong Malaysia lu orang ni kena ada jatidiri. nak sokong malaysia buat sokong malaysia, nak sokong liverpool buat sokong liverpool. jangan kelirukan hidup lu. buat masa sekarang, gua sokong Liverpool. Jangan harap nak pergi stadium pakai jersi Malaysia belang-belang merah. jangan jadi macam penyokong Arsenal. jatidiri takada.

5. jerebu datang lagi. duduk rumah diam-diam dan banyak minum air.

6. Avrocco Nasir.aku kenal dia secara tak sengaja masa duduk melepak di Hameed Restoran, Central Market sekitar tahun 1997. Walaupun aku tidak mengenalinya secara rapat aku berharap Alfatihah aku ini mendamaikan kamu disana.

Tiada ulasan: