Khamis, 14 April 2011

apa lu ingat masyarakat marhain tengok teater?

mula-mula gua pikir kerja yang paling seronok ialah kerja dari pukul 8 pagi sampai 5 petang. kalau nak kerja 8 sampai 5 petang maka jawapannya kerja gomen. hari jumaat dan sabtu boleh rileks terbongkang depan tv. kerja yang lebih masa yang paling tak cool gua tengok ialah kerja bank. entah apa-apa punya kerja. kira duit pun susah.

tapi pikiran gua meleset. kerja gua sekarang ni dah bukan 8-5 petang dan bukan rehat jumaat sama sabtu. kekadang gua pikir kerja gua start pukul 7 pagi sampai 3-4 pagi keesokan hari ni. hal ni betul-betul menipu dan memainkan perasan gua yang smart ni.

sebab tu gua harap lu orang yang bercita-cita nak jadi artis macam budak-budak tempoyang tu supaya janganlah ada cita-cita dan ikut nak jadi artis macam gua.

perjuangan artis tu lu tahu tak macam mana?

" macam mana orang tak ART kasi makan sama orang ART tu "

itulah perjuangan diaorang. tak percaya tanya noreen nor, zaiton sameon sama ziela jalil.

Tiada ulasan: