Rabu, 6 Mei 2009

kenapa gua kena pergi BEKWOH maskara shorties?


1. rumah nenek gua kat kg pintu geng, kota bharu. gelangang seni tue dekat jee dengan rumah dia. agak-agak nak pergi tandas boleh balik rumah nenek gua. gua selalu dengar cerita tandas kat gelangang seni tu selalu tutup.

2. pp janji melayu betul. kata nak pos kacip. mula-mula nak kasi free, tapi tiba-tiba jee kasi no akaun bank. apa kes? sepatutnya dia kasi free pada persekutuan. tanpa persekutuan mungkin dia tak hidup dalam dunia blog nie. pasal kes ni laa gua dengar cerita kumprinx nak buat buku jugak. lepas tu padeli, lepas tu amar dan lepas tu otam. semua nak buat buku.so aku pergi ni pasal aku nak beli banyak-banyak kacip dan lepas tu jual kat terengganu. bak kata morrissey ' WE HATE IT WHEN OUR FRIENDS BECOME SUCCESSFUL!'

3. gua nak jumpa mamat khalid. mana tahu ada watak-watak sebagai orang gomen dalam filem-filem dia yang akan datang. bukan susah jadi watak orang gomen. masuk kerja pukul 8, minum air bersama rakan-rakan, bincang hal berita semalam, baca paper, mengumpat boss, belek-belek file, ada masa main facebook dan keluar kerja kul 5 petang.

4. gua saje nak berjalan kat kota bharu cari tapak stadium bola baru. ada sesapa kenal pegawai tanah kat sana?

Tiada ulasan: