Rabu, 20 April 2011

Kedap Udara

semalam gua turun kl. tujuan utama turun kl ialah pergi tengok puduraya, tengok bukit bintang sama pergi tengok putrajaya. masa gua pergi putrajaya semalam gua tengok ok lagi putrajaya. tak ada tanda-tanda Pakatan Rakyat nak ambik alih kuasa pemerintahan.

gua taknak cerita pasal Pakatan Rakyat. ramai orang pakatan rakyat kecewa tak patut bila diaorang tewas kat Sarawak. diaorang sembang besar dalam internet. diaorang ingat kempen melalui facebook power ke? pakai twitter boleh dapat undi ke? gerak saraf perang safar untuk peringkat akar umbi diaorang tak belajar ke?

masalahnya sekarang bukan Pakatan Rakyat. ini tentang kereta yang gua bawak semalam. kereta ni kereta import. power dia memang power. masa gua bawa kereta tu semalam. gua pun terkentut. maklumlah banyak angin. gua buang angin dalam kereta tu bukan bukan sikit tapi banyak kali.

yang menjadi misterinya angin yang gua buang tu tak berbau. gua pun pelik. maknanya para penumpang yang naik bersama gua tak perasaan langsung yang gua tengah buang angin. gua jadi hairan. gua ingat teknologi kereta import ni power.

gua pikir ini semua manfaat kepentingan belajar fizik, kimia dan matematik tambahan. bende-bende macam ni kalau diadunkan akan melahirkan misteri dunia kereta. bayangkan kentut dalam kereta tak berbau. kalau naik kancil, myvi, persona sama gen2 memang kodi. baung angin sikit satu kereta bau.

apa yang paling penting taip mahumud power.

kah kah kah kah....makan panadol lah kalau gian sangat....kah kah kah kah

Tiada ulasan: