Jumaat, 18 Mac 2011

Anti Nuklear

gua setuju sangat sama Tun Mahathir pasal Loji Nuklear. gua pikir Tun M memang seorang yang Anti Nuklear. kalau nak loji nuklear dah lama Tun M buat, kalau tak dah lama Malaysia ada Loji Nuklear. bab ni memang gua bersetuju dengan Tun M.

bak kata Musyid Abdulah, orang macam ni perlu diberi TABIK!

tabik sama Tun M!

4 ulasan:

joshee berkata...

We need energy, the best option is nuclear. Oil, gas, coal will be very expensive beyond 2021. We don't plan to live in the dark and we definitely want to be an industrialize nation. Energy is needed. But safety would be at its highest. Just like driving a car. How many are killed everyday. Should we all stop driving. Have faith and demand safety. We deserve it. solar need so much space it become impracticable. we need space as big as penang to make solar work. plus all our neighbor country are going for nuclear too, why not we do it too?

ax berkata...

kalau macam tu apa kata bina reaktor
belakang rumah joshee.

stam berkata...

bina la belakang rumah aku, tak kisah pun, otak macam orang kurang pendidikan

irl-lis berkata...

;)

org kita kan rela musnahkan hutan dari terima teknologi!...